رویای پرواز یک زن

ادبی- عرفانی

رویای پرواز یک زن

ادبی- عرفانی

تعبیر رویا

با سلام و تشکر بابت نظرات شما عزیزان واما تعبیر خوابم :خانه ی پدریم دنیای درون منست این بارها برایم اتفاق افتاده .نظیف وجدان پاک منست و انمرد با صورت نیم سوخته وسوسهای شیطان است که من تا حدودی بر ان غلبه کرده و ان را پشت میله های اهنین اراده ام نگاهداشتم . پدر و مادرم والد درون منند با اطلاعات محدود دوران تربیتم.من این رویا را شش سال پیش رویت کردم ولی ان زمان اطلاعات راوانشناسیم کم بود  و حالا پی به تعبیر خوابم بردم .خداوند هیچکدام از بندگانش را تنها نمی گذارد هر کس را به گونه ای هدایت میکند من از این که  دانسته هایم  را با شمادر میان میگذارم و بخل نمیورزم و از نظرات شما سود میبرم خیلی خرسندم  .

 هر کسی از ظن خود شد یار من  از درون من نجست اسرار من

سر من از ناله من دور نیست لیک  چشم و گوش را ان نور نیست   

نظرات 1 + ارسال نظر
فرانک دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 22:01 http://parvanak.blogsky.com

سلام وب جدیدت مبارک

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد